Alla inlägg under juli 2012

Av Åsa Ågren - 28 juli 2012 21:00

Av Åsa Ågren - 28 juli 2012 20:58

Stefan överraskade oss med en tripp till Örebro och Fjugesta där vi fikade hemma hos goaste Carro...har checkat in på hotellet och sitter just nu på Stortorget i Örebro där vi äter, dricker och har det gott:-) imorgon väntar lite shopping och ännu en "surprice" för barnen. Elliott somnade som en stock på hotellet när vi gjorde i ordning oss;)

Av Åsa Ågren - 27 juli 2012 11:09

För andra natten i rad har lilla Elliott sovit sju timmar i streck:-)så himla skönt(hoppas nu på att det fortsätter så)vad är det man brukar säga?:
-"en gång en tillfällighet, två gånger en rutin"...och som alltid när han slår upp ögonen så får man ett underbart leende,nästan alltid glad vår underbara bebis:-)

Av Åsa Ågren - 25 juli 2012 22:48

Idag fick Felix följa med min underbara bror och flyga i Västerås, jag är mycket stolt över honom då han knappt var nervös innan:-) De flög ända till Bålsta och tog kort på vårat hus uppifrån. Han var helt lyrisk när Micke kom hem med honom...Vilken upplevelse för honom, nu har han verkligen något utöver det vanliga att berätta om när han kommer tillbaka till skolan. Tack snälla bror!!

Av Åsa Ågren - 25 juli 2012 17:34

Kom iväg till stranden idag efter många om och men...inte lätt att åka någonstans med fyra barn och en hund.Felicia åkte till Malin istället så jag och killarna blev själva.Efter det fick vi skynda skynda för att jag skulle skjutsa Felix till Västerås där han skulle få flyga med min kära bror...mer bilder på det kommer senare, gissa vad han va LYCKLIG!!!

Av Åsa Ågren - 24 juli 2012 15:22

Äntligen tappade Felicia sin envisa lösa tand, hon har kämpat i flera dagar för att få loss den men det har bara resulterat i ond tandvärk istället. Nu är den borta och en mycket glad tjej leker vidare med kusin Ellen som har sovit över:-)

Av Åsa Ågren - 22 juli 2012 21:04

Passade på att steka lite i solen idag innan vi fick besök av Andreas & Annelie... Morriz ville vara med som vanligt:)Leo fick den stora äran att följa med på match med Stefan på kvällen, gissa om han var förväntansfull;-) ett nytt (riktigt)matchställ fick han också.Tror att jag har en mycket glad men trött kille som kommer hem snart!
Felix åkte hem till farmor & farfar så jag och Felicia passade på att ha lite mys med Pizza och Alvin & gänget 3...
Nu ska jag försöka väcka min lilla gosgroda som ligger och sover så sött på min mage, dags att göra sig klar för nattten:)

Av Åsa Ågren - 19 juli 2012 22:33

Fick ett ryck idag och möblerade om lite på altanen, låg vaken inatt och bollade lite idéer som behövde prövas...nu saknas bara "min hängstol" , tyg och lite inredningsdetaljer:-) Var till Barkarby på fm och kollade ut lite fina saker som nu ligger på önskningslistan.Köpte dock redan nu nya filtar i min favvofärg(turkos) som nu hänger fint på stolarna;)
Mina kära päron spontan besökte mig på kvällen och Morriz blev nog "förälskad" i min far, tog en fin bild när de båda höll i "bebisarna":-)

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards