Alla inlägg under augusti 2012

Av Åsa Ågren - 27 augusti 2012 12:52

....en sån här fin kaffebryggare önskar jag mig i julklapp, Lovar att vara snäll;)
/ mamma Åsa

Av Åsa Ågren - 24 augusti 2012 21:15

Kände att det var dags för lite förändring i vardagsrummet igen, är så less på den här så kallade sommaren och längtar nu till vintern...mysigt att bädda ner sig i soffan under en skön varm filt(med den/dem man håller kär)och tända massor med ljus  Åkte till IKEA idag igen och shoppade gardinerna jag kollade in igår med Veronica, har (som Vanligt)tänkt på dem hela tiden, förstår inte varför jag aldrig lär mig att köpa det jag gillar PÅ EN GÅNG  Har pysslat i ett sen jag kom hem.Sytt(som var år sedan sist), strykt, mätt och är mycket nöjd med reultatet, nu är det dags att inviga med lite fredagsmys!!

Ha en underbar Fredag alla                

Av Åsa Ågren - 20 augusti 2012 07:52

Nu har han redan hunnit bli tre månader vår lilla skrutt, herregud vad tiden rusar iväg.Trodde jag skulle bli depp när "nyfödd myset" tog slut men icke, det övergår ju bara till nästa mys:-) Han förgyller verkligen våra dagar,skrattar och jollrar, börjat rulla runt så nu är snart den lugna tiden över;)istället för att suga på tummen (undantag på pappas)så suger han på pek & långfinger:) Sover nästan hela natten lång gör han också, kan vi ha det bättre? Helt overkligt att för några månader sen så låg han i min mage och vi hade ingen aning om vem han var, nu är han här och regerar med sin härliga personlighet:)

Av Åsa Ågren - 2 augusti 2012 14:55

"Slängde" upp tapeten i köket idag.Blev riktigt nöjd med resultatet, nu är det bara nytt kakel, ny bänkskiva, ny diskho, handtag och sen är det "klart":-)Ett stort lyft mot hur det såg ut innan...

Av Åsa Ågren - 1 augusti 2012 22:17

Var och hälsade på min älskade farmor idag, hon bjöd som vanligt på mycket god mat och fika:-)Vi hann också med en sväng på "stan" där jag shoppade lite kläder till barnen inför skolstarten, det var många år sen jag var i Enköping senast.
När jag kom hem hade jag fått ett blommogram från min älskade Stefan:-) gissa om jag blev lycklig!!!Nu ska jag försöka att sova,har haft pannknack HELA dagen idag så behöver nog lite sömn(eller lite Dexter kanske?;)

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards