Alla inlägg under december 2012

Av Åsa Ågren - 30 december 2012 21:53

Igår gick bilfärden( på 68mil) till Ramundberget igen:-)det gick över förväntan med fyra barn...tacka honom där uppe för vår stora bil och dvd spelarna;)

Kom fram sent igår kväll så mycket mer än att säga hej till Hogge i storstugan och sen in och lägga barnen hann vi inte med då....

Idag har jag, Leo och Elliot hängt i lillramis där Leo( för första gången) åkt skidor, förra året vågade han inte men nu är det full fart på honom:-) han tyckte det var jätteroligt och till imorgon har min snälla Stefan bokat skidskola till honom:-)
Stefan, Felix och Felicia har åkt så dem var mäktigt trötta och belåtna...
Vi har alla haft en toppendag i backen och ser fram emot morgondagen:-)

Av Åsa Ågren - 26 december 2012 20:21

Längesen jag bloggade nu så det kändes som det var dags nu...

Julen är över med allt va det innebär och det känns skönt tycker jag, även fast jag varit mammaledig och hemma hela dagarna blev det tajt med tid i slutet ändå. Jag är ju inte expert precis på att handla klappar:P
Det blev iallafall en mycket mysig jul och barnen är nöjda och glada:-) Jag och Felicia fick bl.a En hotellnatt med shopping av Stefan, det ser jag MYCKET fram emot...mamma/dotter tid:-)
Det för övrigt hade vi lite idag också då vi var i Kista och "kollade" lite, helt hysteriskt mycket folk bland rean.

Felicia klippte sig, det blev jättefint:)

Lilla Elliott blir snart 8månader och har fullt upp här hemma med att lära sig krypa och sen reser han sig mot möbler...

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards