Alla inlägg under maj 2014

Av Åsa Ågren - 5 maj 2014 23:31

I fredags tog vi en tripp med hela familjen inkl svärmor och svärfar till Liverpool...
Resan gick bra och lilleman sov hela flygresan dit och hem:)

Eftersom det är min andra tur dit så visste jag av erfarenhet att det är billigt att shoppa där(till Felicias glädje) så det var väl vad vi sysslade mest med medans killarna var på fotboll, Everton- Manchester City...
Trots att vi köpte en extra stoor resväska så hade vi problem att få plats med allt när vi skulle hem igen.
Ca 50 plagg rikare till 1/3 av priset i Sverige så är jag en mycket nöjd "shopperska", älskar att fynda;)

Elliott tyckte om att dra på resväskorna och hjälpa farfar...

Till Leos stora förtjusning så besökte vi både Legobutiken på Liverpool one och (sista kvällen) även Chinatown som jag dock fick lämna med de två små efter ett mycket "kaosigt" restaurangbesök...

Leo träffade Star Wars roboten utanför Legobutiken:)

På väg på tåget från Liverpool till Manchester AirPort, det var jätte spännande att få åka tåg tyckte lilleman...

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Skapa flashcards