Alla inlägg under juni 2014

Av Åsa Ågren - 10 juni 2014 22:16

Jag är förbannad?förbannad på den där äckligt otrevliga människan som säkert också var förbannad på något/någon och som (såklart)fick LOV att ta ut det på mig just då...

Förbannad på människor som inte kan vara rakryggade och ärliga, som inte kan stå för vad man säger, inte svarar när man ringer och inte hålla det man lovar...

Förbannad och ledsen över dokumentären jag såg inatt(prostitution bakom slöjan), att ens det finns människor som behandlar andra människor och framförallt barn på det sättet...

Förbannad på människor som sitter i vårt lands styre och inte tala om kommunledningen som bestämmer om hur våra barn (och gamla) ska ha det i omsorgen....

Förbannad över att jag har slutat att sluta röka...

Förbannad över att jag inte kan klara av en dj.... Datakurs, som säkert 90% av alla gymnasie elever skulle klara lätt...

Förbannad över att jag inte (trots att jag stört mig och haft tid hela dagen) fortfarande inte har dammsugit eller hängt tvätten...

Förbannad över att jag är förbannad över allt!

Hoppas morgondagen blir mindre förbannande;)

Natti

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards