Alla inlägg under september 2012

Av Åsa Ågren - 7 september 2012 13:33

Idag drog Veronica med oss till ÖF, jag har fyra barn men har lyckats besöka den ungefär fem gånger sammanlagt under elva år...BRA JOBBAT!! Det är ju riktigt mysigt när man väl är där och Leo stortrivdes med utklädes kläderna och "picknick sakerna". Elliott gungade sig själv till sömns i en av babysitterna, alltid lika rofylld och tröttis när vi är iväg och gör saker. Tror att vi kommer tillbringa många fler fredagar så här eftersom Leo alltid är ledig med mig då och ganska ofta( typ alltid) blir ganska ostimulerad efter ett tag hemma:) En skön promenad fick vi på köpet också...
Tack Veronica att du "får med mig" ut;)

Av Åsa Ågren - 4 september 2012 08:27

Ha ha, ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta?! Felix & Felicia är så "roliga"när de ska cykla till skolan, efter att ha diskuterat(argumenterat)om typ 300saker i hallen, köket, under tandborstningen med varandra är Felix alltid jätte stressad för han vill komma i tid och Felicia hon bara "chillar"...I morse kunde jag se det som roligt men vissa mornar blir man galen;) Här kommer bilder på deras sinnesstämning...och sen en alltid lika glad lillebror:-)

Av Åsa Ågren - 3 september 2012 11:11

Jag får inte nog av det här..idag är en sån dag, hade tänkt att städa och göra någon nytta men så hamnade jag i soffan med en mycket trött och gosig liten kille. Antar att det är bäst att passa på nu innan han blir mer rörlig och ovillig att ligga i mammas famn. Vi har ju faktiskt möjlighet nu på dagarna när de stora är i skolan.
Felicia har sin första fiollektion idag. Undrar vad hon tycker om det, var ju hon som föreslog att hon ville börja men inte det lättaste att ordna med plats i musikskolan samt få tag på en fiol och allt. Dock är det klart värt det om hon tycker det är roligt och vill fortsätta:-) Felix har skolfotografering och var mycket angelägen om att frisyren skulle"vara rätt" imorse, många blandade känslor det är att se hur de växer upp och
blir mer och mer medvetna...längtar iallafall tills korten kommer så jag får se dem:-) Nu ska jag fortsätta mysa en stund innan jag röjer i huset, tänkte överraska min kärlek med god middag också(hörde talas om en mindre bra dag på jobbet) så bot på det när han kommer hem.
Kram kram

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards