Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Åsa Ågren - 7 oktober 2012 15:50

...och full fart som vanligt:-) hela familjen deltog imorse med städningen, utom lilleman som tog en tupplur i vagnen...
Han var ju tvungen att vila upp sig ordentligt eftersom han skulle få följa med pappa på sin första AIK match (första och sista på Råsunda).
Heja Heja Heja idag!!!!!!
Lite ovant att vara utan bebis hemma och huset städat så nu "måste" jag ju ta det lugnt ju;-)

Stefans kusin Peter hann med ett besök innan matchen, har ju inte träffat honom sen Thailand så det var kul att återse honom. Han åker till Thai igen om en vecka och vi har äntligen efter lite "vel" fram och tillbaka, för och nackdelar BOKAT:-) I februari bär det av igen, till Bang Tao den här gången dock men Guud va vi ser fram emot det....

Jag och Leo tog en cykeltur i det fina höstvädret och hämtade Felicia på gympan, det är SÅ vackert ute nu med alla vackra färger:)

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards