Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Åsa Ågren - 31 januari 2013 10:53

...jag skrev/bloggade. Inte lätt att hinna med allt, särskilt inte med en busig liten 8månaders Elliott som tar sig överallt numera    

Han har varit sjuk nu stackarn, dubbelsidig öroninflammation och nästan 40graders feber, hosta och snuva...idag är han mycket piggare och fullt fart igen.En tand har också äntligen tittat fram, inte en dag för tidigt som vi väntat och lidigt med denna tand. Han har haft det mycket besvärligt innan den kom, tandköttet svullnade upp rejält bla  Nu håller vi tummarna att han hinner bli riktigt frisk innan vi åker till thailand om exakt en vecka idag.



Börjar bli riktigt pirrig nu inför resan, så mycket att tänka på när man ska resa med fyra barn och framförallt med en liten bebis, men det kommer nog gå bra. Längtar otroligt mycket iallafall tills vi ligger och slappar på playan.  

 Inte nog med att vi har mycket att tänka på inför resan så har vi ju lyckats köpa hus också idagarna, så nu ska vi "hinna med" försäljningarna eller snarare marknadsföringen inför försäljningarna av Stefans och mitt ställe innan vi åker, mycket nu men skönt när allt blir klart  bara att hålla tummarna att allt går som vi önskar....

Det går inte med ord att beskriva hur mycket jag ser fram emot att flytta till större(och finare), ska bli underbart att alla barnen inkl vi får varsitt rum och mycket mer yta att springa på. Hade tänkt att lägga upp en länk med huset men det är ju borttaget från hemnet nu så det går inte...


Leo fyllde ju 5år i måndags så vi hade lite badkalas för honom på söndagen sen kom släkt och vänner i måndags, Ellen sov över här från söndagen och gav sin Ipod till honom i present. Gissa om han blev glad      

Nu ska jag sätta fart här innan lillknodd vaknar så jag får något gjort idag..





Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards