Alla inlägg den 12 april 2013

Av Åsa Ågren - 12 april 2013 20:24

Här kommer en snabb sammanfattning om vad som hänt de närmaste dagarna...
Flyttlasset har gått och vi har äntligen fått komma till ro här i nya huset. Dock inte smärtfritt med mystiska dofter och till följd av det utredningar, men nu ca en vecka efter flytt så är/verkar det ha löst sig:-)

Idag skrevs sista papprena i våra (alla) husäffärer och vi står här ÄNTLIGEN med vårt " drömhus"(hoppas vi) och ska börja boa in oss....
Har nog aldrig känt mig så fysiskt och fysiskt utmattad och tycker så otroligt synd om min (inte så unga) älskade farmor som nyss genomgått samma sak.
VILL ALDRIG FLYTTA MER!!!!!!!!!!!

Ett stort tack till Kari, Malin och Elin, Bobbanos och Rickard som var stor hjälp under flytten samt till mamma och Susanne som hjälpte med städningen...
Utan er hade vi aldrig orkat <3

Kissarna har kommit till ro och verkar trivas som fiskarna i vattnet....

Sammanfattat så älskar vi alla huset och känner oss redan som hemma:-)
Imorgon blir det en tur till Ikea för inköp av diverse "behöva ha grejer".

Puss och kram

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards