Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Åsa Ågren - 28 maj 2013 21:50

Hej och hå vad tiden går, har haft riktig bloggtorka eller torka över huvud taget på alla fronter för övrigt. Trött och rent allmänt off har jag varit och känt mig sjukt länge nu....

Tror vändningen blev i helgen då jag och Flisan fick tillfälle att utnyttja vår fina julklapp från Stefan, en hotellnatt inne i stan med tjej kvalitetstid och shopping :-)
Hur mysigt som helst var det och tror att min älskade söta dotter tyckte detsamma, så underbart att få egentid och umgås så....
Fick iallafall sova en hel natt som jag inte gjort på JÄTTE LÄNGE och det var helt fantastiskt underbart!!!!

Elliott har fyllt sitt första år också, herre vad tiden flyger iväg. Han låg ju alldeles nyss där på mitt bröst alldeles ny och luktade detsamma. Han luktar ju fortfarande gott men ligger dock inte så stilla längre ;-)

Imorgon kommer de och börjar med taket och med det får vi snart börja måla om huset, kommer bli sjukt stor skillnad så ser mycket fram emot det:-)

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards