Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Åsa Ågren - 5 juli 2013 13:13

Nu är de gamla fula gula #markiserna utbytta till nya snygga, blev riktigt snyggt! Tänk vad så lite gör så stor skillnad på helheten...


   


Elliotts rum går sakta framåt, har målat de bruna fönstrena och fönsterbrädan samt taket så nu ska väggarna "bara" målas vita och fondtapeten (som jag hämtat ut)ska sättas upp...


 


Pysslat lite i hallen har jag hunnit med också  fått bättre förvaring till allas kläder och skor, lite lättare att hitta allt när vi ska ta oss iväg någonstans...


   

Lite förändring på utsidan också  Sjukt nöjd med #väggordet som fick bli ett "fönsterord";-) Ibland så får jag till det!


Elliott han knatar på, har blivit jätte duktig på att gå nu och är för tillfället nöjd med sin tillvaro. Mycket lättare och roligare att upptäcka och utforska världen så...

 

Nu är friden slut och lilleman vaknade så dags att återgå till verkligheten....


Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards