Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Åsa Ågren - 2 oktober 2013 20:56

Nyss hemkommen från Kattis som både tankat mig med inspiration, tankar och iddèr till hemmet och gett mig nya fina naglar igen inför vår kärlekssemester på tisdag....

 

Den här gången blev det guldtippar på alla naglarna eftersom jag älskade det  


Å, vilket hem hon har denna kvinna....nu sitter jag här åter igen som förra gången jag var där och tittar på styleroom samt drömmer mig bort. Jag vill också kunna få till det så där bra så att allt bara blir......SÅ BRA.

En riktigt bra avslutning på den här dagen som varit inget annat en bajsdag... har så sjukt ont i min nacke/axel/ arm så jag vet ärligt inte (vissa stunder) vad jag ska ta mig till, tog mig äntligen till naprapat igår men har varit ännu värre idag så nu vet jag inte vad mer jag kan göra, har en inflammation och misstänkt diskbråck så hon skickade en akutremiss till ortoped..

Satt idag på jobbet ensam i en källare oh grät som ett barn och JA jag tyckte synd om mig själv!!! botades dock ganska snabbt efteråt med en påse godis som för stunden gjorde allt bra  

 

Så här glad var jag......


Mycket gnäll idag och för att få tankarna på annat så... Gud va jag längtar till på Tisdag då det äntligen bär iväg till Maldiverna och Komandoo Island Resort, där kan vi snacka om att jag/vi ska både tanka energi, SÖMN, och sol.... plus en massa kärlek så klart med min älskade MAKE  

Puss


Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards