Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Åsa Ågren - 8 oktober 2013 21:54

Nu har vi landat i Istanbul och sitter i denna stund i deras motsvarighet till lounge, som för den delen är tuuusen gånger lyxigare och finare än på Arlanda...
Flygningen hit gick bra i de stora sköna stolarna, blir duktigt bortskämda nu;-)
Jag förövrigt började läsa den omtalade "Mr Grey" och sjönk långt in i läsdimman, höll tom att glömma bort att jag inte tycker om landningen...,
Flygningen tog bara tre timmar och om ca två går nästa plan så ska väl passa på att blanda mig/oss en god drink och bara njuta av musiken från pianot som hörs i bakgrunden. Lite annorlunda mot barnens läten men ack vad jag ändå saknar dem REDAN;-)

Av Åsa Ågren - 8 oktober 2013 16:17

Nu sitter vi här i loungen på Arlanda och har lämnat både barn, jobb och hushållsarbete hemma tio dagar framöver.
Om ca en timme går planet till Istanbul och sen därifrån vidare till Maldiverna/Malé...
Känner mig konstigt nog väldigt lugn men nerverna är nog bara på vift för tillfället....

Hej då Sverige:-)

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards