Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Åsa Ågren - 12 februari 2013 17:03

...är nog förälskad för första gången, i en thailändska vid vår lägenhet:-) "hon är söt" säger han och fnittrar.
Han har inte svårt att hitta vänner, var vi än går så börjar han leka med någon, helt fantastiskt när de inte pratar samma språk men ändå förstår varandra....

Nu sover alla barnen(utom Leo) som ville vara med oss och ha "myskväll", lite egentlig skadar aldrig:)

Av Åsa Ågren - 12 februari 2013 10:18

...blev det inte idag heller;)nej skämt och sido, idag har varit en lugn dag.
Felix och Felicia följde med Heikki och Liisa på Safari, skulle rida elefanter och paddla kanot(spännande), de var något pirriga imorse när jag lämnade av dem:)
Jag gjorde ett försök att laga pannkakor på typ wokplatta(eftersom vår spis inte funkade) men resultatet blev rent ut sagt pannkaka av allt. Leo tyckte det smakade annorlunda:P

Efter det tog vi andra oss ner till stranden, en mycket skön dag idag då det har varit lite molnigt...eller snarare disigt.Lite regn kom det också, men gick lika snabbt över...

Fortfarande sover alla(eller iallafall barnen) mycket och bra här nere, Elliott sover hela nätterna:-) han har dock fått värmeutslag på kroppen men verkar inte vara påverkad av det...Är glad att jag tog med all mat till honom så man slipper oroa sig över det, nog jobbigt att de två mellersta är dåliga på att äta.

Leo har köpt ett par Angry Birds flip-flop som han är mycket stolt över:)

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards