Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Åsa Ågren - 23 februari 2013 06:04

Nu bara väntar och längtar vi att få åka hem.... Eller inte!!
Transfer härifrån om ca fyra timmar och planet går om ca sju. Inte så sugen men ändå redo, vi hade dåligt väder igår och idag ungefär samma. Vilken tajming;-)
Leo som vanligtvis "ogillar" att vara borta grät igår för att han INTE vill hem, han tycker att alla här i Thailand är så glada och snälla och precis så är det ju här:-)
Han har gett blommor till sin "tjej" Kim och alldeles snart ska vi ner till Popeye och äta vår sista lunch och ta adjö till alla goa bekantskaper där....

Det har varit en helt fantastisk och lärorik resa med glada och duktiga barn. Om jag ska vara ärlig så var jag skeptisk om man/vi skulle orka men DET GJORDE VI:-) och knappt jobbigt var det heller...

Nu ska vi packa klart:)

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards