Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Åsa Ågren - 14 februari 2013 17:00

Har varit en riktig latdag idag också, legat i och vid poolen i stort sett hela dagen med ett litet uppehåll då jag och Felicia åkte iväg och "storhandlade" på Big C....
Åt både frukost och lunch hemma men en mycket god middag senare på kvällen på stranden:-)

Felix och Felicia fick köpa en "lykt hjärta" som de skickade iväg till minne av sin pappa Thommy som är där uppe i himlen...

Älskar detta vackra land och dess underbara befolkning, de är för övrigt imponerade av att vi har FYRA barn, nästan alla kommenterar just det;-) verkar inte så vanligt att ha många barn här.

Imorgon Ska shoppas, marknad här i Kamala så jag och framförallt Flisan är sjukt laddade... Hoppas hitta några fina väskor och plånböcker:)

Kram på er!

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards