Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Åsa Ågren - 20 februari 2013 18:08

Va e det för en dag, är det en vanlig dag,,.nej, det är ingen vanlig dag för det är Felicias födelsedag, hurra, hurra, hurra!!!!
Lite speciellt blev firandet här i värmen men hon var väl förberedd på det min lilla tös...
Istället för tårta/bakelse på sängen blev det sång och en chipspåse;-)
Sen var dagen helt HENNES, hon fick bestämma vart vi skulle, vart vi skulle äta, vad vi skulle göra...tror hon gillade det ganska mycket:)

Blev en tripp till Bang Tao igen och en heldag på stranden där, fick "lyxstolar" den här gången och herregud vad det var nice:)
Felicia valde att göra manikyr och pedikyr och själv fixade jag mina "mamma fötter"...
En liten elefantunge "tittade förbi" och lät Elliott rida lite och ungarna fick mata med banan. Själv fick jag mata med sojamjölk och fick lite moderskänslor och en stor klump i magen när den blundade och diade i luften, är för blödig för sånt. Bara att hoppas att den får komma till sin mamma igen efter strandtrippen?!
Samma gäller alla herrelösa söta, gosiga, kärlekskranka och hungriga hundar som hänger vid restaurangerna... Skulle vilja ta med alla hem:(

Har haft en helg underbart fantastisk dag (igen), Bang Tao är super bra, citerar Felix: " mamma, du måste blogga om Bang Tao så alla familjer med barn kommer hit" just för att det är otroligt barnvänligt och framförallt lugnt och skönt:)

På eftermiddagen köpte jag hem bakelser från "svenska bageriet" till födelsedagsfikat, alla blev mycket nöjda och glada:-)

Nu har vi bara tre dagar kvar här i paradiset:( känns tungt med tanke på att vi känner oss som hemma här i lägenheten, bättre boende kunde vi nog inte fått. Lite ensamt nu när våra kära grannar åkt hem bara;)
Hade lugnt kunnat stanna några veckor till men måste ju hem till kissar och packning...

Natti snatti!

Av Åsa Ågren - 20 februari 2013 17:18

(Igår)Tog oss iväg tidigt till stranden så det var skuggigt och skönt där när vi kom ner...
Elliott var duktig och sov över två timmar i vagnen så lite solbränna hann vi med också;-) stressigt som småbarnsföräldrar att hinna bli bruna på semestern också.
Det är så sjukt varmt här nu och solen så stark att det knappt går att vara i solen så mycket solskydd och många timmar under parasoll blir det....

Leo fick prova på fisk spa på kvällen, gissa om han tyckte om det:-)
Stefan höll honom sällskap.

Massor med läxor ska hinnas med också, inte så roligt på semestern kanske men de kämpar på tappert...

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards