Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Åsa Ågren - 9 mars 2013 14:03

att hinna med att skriva lite igen, haft fullt upp som vanligt.
Flytten börjar närma sig med stormsteg och jag LÄNGTAR så så så mycket, tillbringar för tillfället många timmar med att planera och drömma om hur vi ska inreda och renovera.

Stefan har varit pappa ledig och hemma med mig så vi har hunnit med shopping , lunchande och fika på dagarna...
Avslutade snyggt hans sista dag hemma med att göra någon nytta, rensade och slängde massor skräp från förråd och garage så det är nu klart inför flytt:-)

Felicia har haft simkalas förra helgen och för släkt och vänner innan det...

Igår var jag och Stefan på 40-års fest i Folkets hus Sumpan. En mycket lyckad och trevlig tillställning med riktigt mysiga människor, klockan sprang iväg fort och vi åkte till gamla lyan i Solna och övernattade där...

Nu sitter jag och fryser i ridhuset och kollar på min duktiga dotter som rider, Leo är med Stefan i Grillby och hämtar lillebror som sovit där.

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards