Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Åsa Ågren - 12 mars 2013 21:47

Igår gick det i tvåhundra...jag och Leo var barnvakt åt Vanessa medans de var på ultraljud i Uppsala för att titta på deras lilla i magen :-)
Herregud för att ha tvillingar, all cred till alla dessa föräldrar...särskilt i den här åldern då dem klättrar och ramlar, röjer och sliter i allting;)
Sara kom hit och gjorde mig/oss sällskap och underlättade för mig en stund....

Fikapaus och sen en promenad till skolan med Veronica för att hämta hem resten av barnaskaran, blev sex barn här hemma och snart blir det en till ;-) mysigt och fartfyllt men OJ vad jag var slut på kvällen, hann ju med en kvällspromenad också med Stefan.

Felicia bakade (för andra gången) själv en Silvia kaka, tror nog hon börjar bli lik mamma sin...minns allt att jag bakade en hel del när jag var liten :-)
Eller vad säger du mamma?

Idag tog vi en (kall) men frisk och skön promenad till öppna förskolan så de små fick leka lite, sen hem och satte mig faktiskt i solen på framsidan med en kaffe i handen medans Elliott sov gott i vagnen.
Hann med en fika dejt med Veronica efter skolan också och lite senare kom Malin :-) Elliott somnade som vanligt i hennes famn helt utslagen den här gången....

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards