Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Åsa Ågren - 13 mars 2013 21:16

Då var det dags igen.Snoret rinner, sover dåligt(eller något sämre), feber och allmänt hängig:(
Var ju inte länge sen han hade öroninflammation och tror att det är det som spökar nu också....
Har inte fått sätta ner honom på hela dagen och min rygg som redan är halvt av! Men lider med honom när han blir så.

Sömnen kaosar, vet snart inte ut eller in...lilleman vaknar många många gånger på natten och gnäller och gnyr, har provat allt möjligt men känns som inget hjälper. Känner att det börjar ta ut sin rätt att aldrig få en natts(eller några sammanhängande timmars) sömn, är trött, sur och lättirreterad.
Hoppas verkligen att det vänder nu när vi flyttar och vi kan lägga honom i eget rum, var samma sak med Flisan när hon var liten om jag inte minns fel.
Nu ska jag försöka göra det jag inte får så väldans mycket överskott av, så:

Natti natti :-)

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards