Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Åsa Ågren - 30 mars 2013 20:25

Just nu kretsar det mesta runt flytten, på tisdag får vi nycklarna till vårt nya fina hus:-)
Har försökt att få något gjort här hemma men tyvärr inte så lätt med en Felix som varit sjuk i över en vecka och Elliott som visade sig hade öroninflammation igen efter över två veckors gnäll och snorande...
Penicillin kur igen!! Stackars liten har varit så klängig och gnällig, inte så konstigt:(

Igår tog vi klanen till leklandet en stund på fm och efter blev vi bortbjudna till bror m familj på middag. Amerikanskt tema blev det denna gång, "pulld pork"(tror jag det hette) iallafall HELT UNDERBART gott!
Han är riktigt grym på att laga mat min kära bror:)
Det var fantastiskt skönt att få komma bort från kaoset ett tag och varvs ner i deras lugna vrå.
Ellen följde med oss hem på kvällen och idag kom Sus hit för att sen följa med mig och tjejerna till Barkarby och Jakan...
Shoppade loss till mig själv och Elliott så nu har vi lite fina vårkläder.
Lite annorlunda påskafton kanske men något annat är svårt nu här i flyttröran...

Presentation


Jag heter Åsa Ågren och är 32år.Bor i Bålsta med min underbara sambo/pojkvän Stefan,vår gemensamma son Elliott & mina barn Felix, Felicia och Leo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards